Un mic dejun sanatos cu Dr. Hart

Trecerea de la sezonul rece la sezonul cald este una dificila in mod normal. Dar in ultimii ani, cand primavara aproape ca nu mai exista si trecem din iarna direct in vara, aceasta trecere a devenit din ce in ce mai grea si mai solicitanta pentru organismul nostru. Schimbam alimentatia: trecem de la alimentele conservate la cele proaspete: salate, verdeturi, fructe. Ne schimbam orarul de somn o data cu schimbarea orei, iesim mai mult din casa, ne bucuram de mai multa lumina, de o zi mai lunga si cu mult mai mult soare, facem mai multe plimbari si activitati fizice.

mic dejun sanatos

Toate aceste schimbari ne afecteaza puterea de concetrare, dormim prea mult sau prea putin, avem prea multa pofta de mancare sau, dimpotriva, nu prea avem chef sa mancam. In plus, alimentatia noastra e afectata oricum de viata agitata pe care o ducem. Suntem mereu pe fuga, de cele mai multe ori sarim peste una sau chiar doua mese principale ale zilei (micul dejun e de obicei greu pus la incercare). Din pacate, de cele mai multe ori, ,recuperam mesele sarite in timpul zilei seara, la ore mult prea tarzii, cand in sfarsit reusim sa ajungem acasa.

Astenia de primavara si Dr. Hart – Complex de VITAMINE si MINERALE + Coenzima Q10

Dieta echilibrata este una dintre cele mai importante “arme” in combaterea asteniei de primavara. Daca alegem cu grija alimente variate, ii permitem organismului sa isi extraga cantitatea de vitamine de care are nevoie. Dar stim cu totii cat e de greu sa avem o dieta “ca la carte”, asa ca e musai-musai sa ajutam organismul cu un supliment alimentar, mai ales in acesta perioada de transzitie. Eu am ales Dr. Hart Complex de Vitamine și Minerale + Coenzima Q10, un supliment alimentar cu absorbtie rapida, efervescent si…chiar foarte bun la gust!

mic dejun sanatos

Eu il beau dimineata, la micul dejun si simt ca imi da mai multa vitalitate in timpul zilei. Azi am “asortat” complexul de la Dr. Hart cu o omleta de albusuri cu ciuperci si rucola si o salata de fructe.

Apasa PLAY mai jos pentru mai multe informatii despre cum putem combate astenia de primavara si pentru cele doua retete super simple si atat de sanatoase!

 

Mic dejun sanatos -Tot ce trebuie sa stii despre reteta de Omleta de albusuri si ciuperci

  • Este ceea ce nutritionistii numesc “clean eating” sau “mancare curata”. Nu, mancarea curata nu este la fel ca o haina curata sau o casa curata, nu se refera la a pregati sau servi preparatele in vesela curata, ci la ingrediente cat mai putin procesate, fara potentiatori de gust, fara adaosuri, fara arome artificiale. Folosim albusuri (daca sunt de la oua de tara cu atat mai bine), ciuperci de padure congelate (dar puteti folosi si ciuperci proaspete), rucola sau spanac (si alte verdeturi daca va plac). Trebuie sa avem o tigaie foarte buna, in care nu e necesara multa grasime. Condimentam simplu, cu sare si piper. Este delicioasa, “curata” si ultra-sanatoasa.
  • Mai mult de jumatate din cantitatea de proteina din ou se gaseste in albusuri, alaturi de vitamina B2, B6, B12, seleniu, vitamina D dar si minerale: cupru, zinc, fier. Albusurile au mai putina grasime si colesterol decat galbesnusurile si implicit mai putine calorii. Asta nu inseamna sa excludem total galbenusurile din viata noastra, au si ele beneficiile lor, dar le putem consuma mai rar sau puem combina intr-o omleta 1 ou intreg si 2 albusuri, pentru o varianta multa mai light a omletei clasice.
  • Am ales ciupercile pentru omleta de albusuri pentru ca 1. imi plac de mooor si 2. chiar ne ajuta in combaterea asteniei de primavara. Ciupercile sunt bogate in fibre, vitamine si minerale, vitaminele B1, B2, B3, B6 si acid folic. La capitolul minerale, ciupercile au potasiu, magneziu, sodiu, cupru, fier si fosfor. Insa ciupercile sunt bogate si in seleniu, care nu se gaseste in prea multe fructe sau legume. Sunt o buna sursa de proteina vegetala si au putine calorii. Cum sa nu le iubesti?

Sa va fie de cel mai bine si…sa fim sanatosi, cu adevarat sanatosi! ♥♥♥

 

VN:D [1.9.22_1171]
Rating: 1.0/5 (1 vote cast)

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*